Over ons

Over ons


Wij zijn een club mensen die door hun verscheidenheid in kennis, achtergrond een hechte ervaren eenheid vormen. Wij zetten onze denkkracht, ervaring en spierkracht graag in om klanten te ondersteunen in hun verbeter-strategie waarbij in de transitie de systemen geen hinderende factor worden en hierin juist stabiliteit geven. 

Klanten geven ons ook een gemiddeld cijfer van 8.7 en daar zijn we trots op!

Waar andere willen uitbreiden in aantallen zijn wij vooral bezig met groei van ervaring en het zorgen voor een optimale klant belevenis. Vanuit bestaande bewezen technieken nieuwe methodes omarmen en ontwikkelen.

Continue verbeteren van onze mensen en werkzaamheden in een immer lerende organisatie. De organisatie is zelfsturende met grote vrijheid voor de medewerkers.

Onze partners


Voor onze medewerkers

Onze visie is erop gericht om altijd zo dicht mogelijk bij de bron (origine) waar de vraag vandaan komt aanwezig te zijn op diverse manieren. Dit omdat dan dat de kans vergoot om te mogen leveren, daarnaast zijn de tarieven hoger, onder meer omdat men geen marge hoeft af te dragen. 

De sales strategie is gebaseerd op 5 pijlers.
1. Origine Sales. Aanvragen binnenhalen bij de bron (zogenaamde portalen). Wij investeren veel tijd in het aanmelden bij de diverse portalen waar (met name overheidsorganisaties / NGO’s of corporate organisaties) haar aanvragen uitzetten. In totaal zijn dit ongeveer 40 grote eindklanten. Voorbeelden zijn: UWV, Erasmus Universiteit, Rabobank, Gemeente Amsterdam, Port of Rotterdam

2. Partner Network: Veel (corporate) organisaties werken met zogenaamde mantelpartijen. Dit zijn prefered suppliers en of Brokers die mogen en moeten leveren aan de eindklant. Voorbeelden zijn: Eurocept, Brainnet, Avant. Daarnaast vallen hieronder ook de gecertificeerde oracle partners.

3. Automatiseren: De aanvragen moeten vanuit de oorspronkelijke sales aanvraag (de bron) meteen bij de developers terechtkomen waar het mogelijk interessant voor is. Op deze manier zien de collega’s wat er voor aanvragen zijn (inclusief tarief) en of het wat voor ze is. Vinden ze het wat, dan is een berichtje “bied mij aan” voldoende. We hebben dit gebouwd met een scraper en een eigen frontend. De aanvragen worden gepubliceerd in ons eigen Slack-kanaal. Ook worden hier de interessante projecten en Innovaties getoond.

4. Feet on the ground. Wat houdt dit in? Dit houdt in dat wij willen dat er zoveel als mogelijk commerciële mensen speuren naar opdrachten voor ons. Deze mensen worden beloond per opdracht. Deze “ Feet on the ground” sales heeft een aantoonbaar netwerk binnen een Branche (bijv Finance / Logistics), of Regio of Eindklant gericht (Voorbeelden zijn: CBR, Leaseplan, Bol.com, Shell)

5. Self selling consultancy. Uiteraard ben jij ook een belangrijke spil in onze sales. Jij kan signaleren waar additionele resources gevraagd worden. Een ieder bij ons zal hierin coaching ontvangen worden door een (externe) Scrum master die veelal middels dit principe werkt. Uiteraard is dit op vrijwillige basis.

Wij denken dat wij met onze salesstrategie ongeveer 80 procent van alle aanvragen vanuit de markt weten te identificeren en te classificeren. 

Ons team


Ons team heeft meer dan 5 jaar ervaring in het leveren van diensten aan klanten in het hele land en Europa en is toegewijd aan onze klanten en onze community. 
Share by: